• Gluten free
  • GMO free
  • UV protected
  • Vegan
  • RAW food
  • Producer goods
Good for your Heart

Fizetéssel és szállítással kapcsolatos információk

 

Hogyan történik a fizetés?

 

A Hempies.hu pénztárában a számlázási/szállítási címed megadása, és a szállítási mód kiválasztása után kétféle fizetési mód közül választhatsz: 

  • Utánvéttel a futárnak - a GLS Magyarország futár kollégájának
  • Banki előreutalással - ide várjuk az utalásodat: Innovagro Corp, CIB Bank Zrt. 10700732-69328718-51100005

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a banki átutalás átfutási ideje több napot is igénybe vehet és a rendelés elindítása a fizetés véglegesítése után történik meg. Az átutalás közlemény mezőjébe kérjük, írd be a rendelés számodat, amit a rendelés visszaigazoló üzenetben fogsz megkapni, így gyorsabb és könnyebb az utalásod beazonosítása.

 

Hogy kapom meg a rendelésemhez kapcsolódó számlát?

 

A számlát tőlünk kapod meg, a csomagodban fogod találni. Minden magyarországi rendelés esetében Áfa-s számlát állítunk ki:

Innovagro Corp

Nyilvántartási szám: 51011802

Adószám: 67962996-2-42

Székhely: 1061 Budapest, Liszt Ferenc tér 6.

 

Mikorra várhatom a megrendelt termékeket?

 

A kiszállítás általában 2-3 munkanapon belül megtörténik, de előfordulhatnak a GLS-nél is túlterhelt időszakok.

A Hempies csapata mindent megtesz, hogy a lehető leghamarabb hozzájuss a Hempies termékekhez.

 

Hova szállítunk?

 

Házhoz szállítás Magyarország területére történő kiszállítás esetén vehető igénybe. Külföldi szállítási igény esetén egyedi árat küldünk a szállítási díjakról és feltételekről.

 

Kitől kapom meg a rendelésemet, ki szállítja ki?

 

A rendelésedet Magyarország területén a GLS Magyarország szállítja ki.

Külföldi rendeléseket többnyire a DHL szállít nekünk, de ez ország függő. Szlovákiába például gyorsan, igen kedvező árakon szállítunk.

A kiszállítás a Webshippy Magyarország Kft. raktárából indul, ahol hűtve tároljuk a termékeket (1171 Budapest, Strázsahegyi dűlő 7., telefon: +36 30 553 9192).

Személyes átvételi lehetőség egyelőre nem áll rendelkezésre (a Hempies csapata dolgozik a lehetőség megteremtésén).

 

Hogyan érkezik meg a csomag?

 

Optimális esetben a csomagod sértetlenül érkezik. A rendelésedet párnázott karton dobozban küldjük ki, hogy ezzel is védjük a termékeket. 

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében ellenőrizd! Ha sérülést látsz, vetess fel jegyzőkönyvet, és ne vedd át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetőséged, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatoddal együtt részünkre bemutatod.

Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérj igazolást, de legalább kérd meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény nálad maradó példányát, amelyeket kérjük őrizz meg. Amennyiben élni kívánsz az alábbi elállási jogoddal, úgy ezen igazolás másolatát is mellékeld elállási nyilatkozatodhoz.

Hogyan éred el Ügyfélszolgálatunkat?

 

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36-20-356-9420

Ügyfélszolgálatunk e-mail címe: shop@hempies.eu

 

Ügyfélszolgálatunk telefonon a következő időben érhető el: Munkanapokon 9:00 - 17:00

Munkaszüneti napokon nem áll rendelkezésre ügyfélszolgálat.